Producenci
Promocje
Jeśli się zgadzasz zaszczekaj dwukrotnie
Jeśli się zgadzasz zaszczekaj dwukrotnie
30,00 zł 20,00 zł
szt.

GRA PLANSZOWA 2w1 - CUKIERKU, TY ŁOBUZIE! ZŁAPIĘ CIĘ CUKIERKU !

Dostępność: spodziewana dostawa
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 77,00 zł 77.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Szach-mat
Kod produktu: F661-44201
Pin It

Opis

 GRA PLANSZOWA - 2w1 !CUKIERKU, TY ŁOBUZIE! ZŁAPIĘ CIĘ CUKIERKU !

 

 
 

 Gra „Cukierku, Ty łobuzie!” opiera się na serii książek dla dzieci Waldemara Cichonia, z której pierwsza część o takim właśnie tytule znajduje się w kanonie lektur szkolnych dla klas I-III.  Uwielbiana przez dzieci i dorosłych zabawna seria o psotach i figlach Cukierka i jego wcale nie mniej zabawnej rodzinki wreszcie pojawia się w formie gry planszowej!

Cukierek od samego początku stał się dla dzieci niezwykle bliski i teraz w końcu same będą mogły zmierzyć się z ich ukochanym pupilem!

W pudełku znajdują się dwie gry, zapełnione barwnymi obrazkami, które przedstawiają scenki z życia kota. Są to znane już ilustracje z książki.

Dzięki prostym zasadom gry można z łatwością nauczyć gry swoich przyjaciół i zagrać wspólnie z tymi, którzy jakimś cudem jeszcze dotąd go nie poznali! Dodatkowo, mnóstwo zabawnych żetonów oraz spersonalizowana, oryginalna kostka z rysunkiem kota i człowieka sprawia, że chce się grać na okrągło!

Gra „Cukierku, Ty łobuzie!”

Ilość graczy: 1- 4

Oho, Cukierek znów narozrabiał… powyciągał 12 nitek ze sweterka mamy i porozrzucał po całej planszy! Teraz trzeba je pozbierać i naprawić sweterek, aby mama się nie zdenerwowała. Ale do tego trzeba będzie także zdobyć druty do robótek, które Maciek zostawił po zabawie akurat w… kocim legowisku!

Uwaga! Cukierek nie odpuszcza i depcze Wam po piętach. Próbuje dotrzeć do mety pierwszy i uniemożliwić Wam naprawienie sweterka! Macie jednak znaczną przewagę – bo znacie jego mocne i słabe strony – dzięki temu możecie znaleźć sposób, aby na moment go zatrzymać i wyprzedzić.

Gra uczy układania strategii, pracy w zespole– wraz z innymi graczami decydujesz, kiedy spowolnić Cukierka oraz logicznego myślenia – jeśli wejdę na to pole, to co muszę dać, aby Cukierek mnie nie wyprzedził.

Cel gry

Należy pozbierać wszystkie nitki porozmieszczane na planszy. Po pozbieraniu wszystkich żetonów, trzeba dojść do mety, czyli legowiska Cukierka, zanim on dotrze pierwszy i położy się na znajdujących się tam drutach do robótek. Musicie je zdobyć – bez nich nie będziecie w stanie naprawić sweterka!

 

 

Gra „Złapię cię, Cukierku!”

Ilość graczy: 2- 4

To nie koniec Cukierkowych przygód. W drugiej grze Cukierek chowa się po tym, jak nabroił. Musicie go znaleźć, bo nie wiadomo, co się stanie, jeśli długo pozostanie bez opieki, to… Wyruszacie więc w podróż w poszukiwaniu kota.

Gra uczy zdolności przewidywania ruchów przeciwnika – czy przeciwny gracz wejdzie do kryjówki, czy ją ominie oraz sprytu – jak najszybciej dotrzeć do mety i zebrać najlepsze bonusy.

Cel gry

Rozpoczynacie wyścig do mety, a po drodze dodatkowe punkty czekają na tego, kto odnajdzie ukrytego na planszy kota.

Gry są z pozoru proste, ale nie dajcie się zwieść… Pamiętajcie, wyścig z kotem, zawsze, kiedy już się zacznie, trwa do samego końca! Dwie gry planszowe, mnóstwo kolorowych żetonów i pionki Postaci, unikatowe kostki z ikonami Kota i jego właściciela oraz dodatkowa plansza Sweterka – to wszystko sprawia, że w grze nie brakuje emocji, a przygoda z Cukierkiem jest niezwykle wesoła i kolorowa! Zagrajcie i przekonajcie się, ile wspaniałej zabawy zapewni Wam Cukierek!

Ah, ten Cukierek, jest naprawdę wyjątkowy, bo choć same z nim kłopoty, wzbudza przy tym tyle radości, że nie sposób go nie pokochać! Prawda, Cukierku?

Miau…

 

 

  • Wydawca: Szach-Mat
  • Autor: Magdalena Porębska
  • Ilustracje: Dariusz Wanat
  • Wymiary zewnętrzne [mm]: 225x 160x 35
  • Waga w opakowaniu [g]: 330
  • Czas gry: 20 min
  • Ilość graczy: 1-6
  • Wiek: 6+

 

Zawartość pudełka

  • dwustronna plansza z grami
  • plansza Sweterka
  • 41 żetonów (bonusy i psikusy)
  • 3 Kostki
  • 4 pionki Rodziny
  • pionek kota
  • Instrukcja

 

Kliknij poniżej i ..

Pobierz instrukcję

Zobacz film instruktażowy

Klikając poniżej skoczysz do wybranego momentu w filmie.

 

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl